اروپایی ها قابل اعتماد نیستند و مذاکره با آنها نتیجه ای در بر ندارد

حجت‌ الاسلام صدیقی در نماز جمعه تهران:
خطبه های نمازجمعه تهران
با جنایات چند روز گذشته صهیونیست ها، زمانی که رهبر معظم انقلاب برای نابودی این رژیم تعیین کرده، کوتاه تر شده است.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از مهر, حجت الاسلام صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی مهمترین فاجعه ای است که در این روزها رخ داده است.
وی ادامه داد: اصل تولد نامشروع رژیم صهیونیستی از مصیبت های بزرگ جهان اسلام است اما در این روزها شاهدیم آمریکا برخلاف قوانین بین المللی سفارت خود را به قدس شریف که متعلق به فلسطینیان است انتقال می دهد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: رئیس جمهور آمریکا که این روزها خود را به کم عقلی و دیوانگی زده، تصمیم به انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی گرفته است که روسای جمهور قبلی آمریکا هم این کار را انجام ندادند. این اقدام یک برگ دیگر از جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ثابت کرد که آنها پایبند به هیچ اصلی نیستند.
صدیقی با اشاره به واکنش های جهانی به جنایات چند روز گذشته صهیونیست ها و کشتار مردم مظلوم فلسطین گفت: متاسفانه برخی سران کشورهای اسلامی و عربی در موضوع فلسطین دچار خفگی شده اند و هیچ واکنشی به جنایات صهیونیست ها ندادند. مجامع بین المللی نیز سکوت اختیار کرده است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی قبل از ۲۵ سال اظهار داشت: با جنایات چند روز گذشته صهیونیست ها، زمانی که رهبر معظم انقلاب برای نابودی این رژیم تعیین کرده، کوتاه تر شده است.

آمریکا قابل اعتماد نیست و مذاکره با آنها نتیجه ای در بر ندارد
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به تصمیم ترامپ برای خروج آمریکا از برجام افزود: رهبر انقلاب بارها فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و مذاکره با آنها نتیجه ای در بر ندارد اما با اصرار مسئولین، این مذاکرات برای رفع تحریم ها انجام شد اما در عین حال رئیس جمهور دیوانه نمای آمریکا همه بافته های برجام را رشته کرد.
صدیقی ادامه داد: نقض عهد آمریکا یک عبرت است تا در مراحل بعدی همه بدانند باید بر اساس قانون اساسی، سیاست های کلی نظام را طبق نظر رهبری طراحی و اجرا کنند.

دولت در مذاکره با اروپایی‌ها زیر بار ننگ نرود
امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره مجدد با اروپایی ها نیز نتیجه ای در بر ندارد. اروپایی ها در جنگ تحمیلی با تمام امکانات از صدام حمایت کردند و قابل اعتماد نیستند.
وی با بیان اینکه در مذاکره با اروپایی ها باید تضمین های لازم را بگیریم و راه قبلی در مذاکره با آمریکایی ها را طی نکنیم، گفت: دولت در مذاکره با اروپایی ها نباید زیر بار ننگ برود.

 

Share