قوای قضائیه و مجریه باید در برخورد با سودجویان و مفسدان اقتصادی سنگ تمام بگذارند

آیت‌ الله امامی کاشانی در خطبه‌ های نمازجمعه تهران:
خطبه های نمازجمعه تهران
خطیب موقت نماز جمعه تهران: با تشکر از تلاش های مجدّانه قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی، خواستار خواستار قوت هر چه بیشتر مجریان قانون در برخورد با محتکران شد.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از حوزه, آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه های امروز ( 19 مرداد ) نماز جمعه تهران ضمن تشکر از بسته اقتصادی دولت و لزوم برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی و محتکران مایحتاج عمومی مردم، اظهارداشت: قوای قضائیه و مجریه باید در برخورد با سودجویان و مفسدان اقتصادی سنگ تمام بگذارند و نظام اقتصادی کشور را هر چه سریعتر و به کوری چشمن دشمنان اسلام، نظام و انقلاب بهبود بخشند.

 در کشوری که دنیای استکبار با آن در جنگ روانی و اقتصادی است، فقط با اتحاد، انسجام و همدلی می توان به سلامت گذر کرد.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: ایران اسلامی قریب به چهار دهه است که مقابل صف آرایی دشمنانش ایستاده است. امروز هم ما با جنگ روانی و اقتصادی دشمن روبه رو هستیم و عده ای دست به احتکار می زنند، بنابراین باید مجازات چنین افرادی را جدی گرفت و نسبت به اعمال قانون با قاطعیت برخورد کرد.
آیت الله امامی کاشانی ادامه داد: در کشوری که دنیای استکبار با آن در جنگ روانی و اقتصادی است، فقط با اتحاد، انسجام و همدلی می توان به سلامت گذر کرد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قوه قضائیه و ریاست آن، در برخورد با این موارد جدی است، تصریح کرد: به تمام سودجویان می گویم که زندگی خودتان و زن و بچه خود را در دنیا و آخرت سیاه نکنید.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: کشور در سایه امام زمان(عجل ا..) قرار دارد و از تمام این گردنه ها عبور خواهد کرد و پرچم آن به دست حضرت ولی عصر(عجل ا..) خواهد رسید.

هدف دشمنان این است که فشار بیاورند تا ایران مذاکره کند. چه مذاکره ای؟ مذاکره ای که اهدافش را آنها در نظر گرفته اند، ایران زیر بار نمی رود و مواضع ما همان است که رهبر معظّم انقلاب اعلام کردند.

آیت الله امامی کاشانی  با اشاره به اظهارات ترامپ گفت: آیا عرق و وجدان ایرانی این را می پذیرد که عده ای ماجراجو سر و صدا را شروع کنند و یک عده هم فریب بخورند و عکس بگیرند و منعکس کنند.
وی ادامه داد: هدف دشمنان این است که فشار بیاورند تا ایران مذاکره کند. چه مذاکره ای؟ مذاکره ای که اهدافش را آنها در نظر گرفته اند، ایران زیر بار نمی رود و مواضع ما همان است که رهبر معظّم انقلاب اعلام کردند. اگر بر فرض محال هم مذاکره بشود آمریکا زیر آن می زند و بساط آن را بر هم می زند.
امام جمعه موقت تهران با استناد به سخنی از حضرت مسیح(علیه السلام) که فرمودند؛« کسی که دروغ بگوید ارزش و بها ندارد»، تصریح کرد: بنا بر اظهارات رسانه ها و تحلیل آنها ترامپ یک دروغگو است که در روز بیش از هفت دروغ می گوید.

در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم، این دستورالعمل مقام معظم رهبری یک تکلیف است که مسئولان باید به آن عمل کنند.

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه آمریکا با قدرت خود، صهیونیست ها با توطئه و آل سعود بدبخت با پول خود می خواهند دنیای اسلام را به هم بزنند، تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم و وحدت کلمه داشتیم. مسئولان، مردم و بخش خصوصی، باید وظایف خود را انجام دهند.
امام جمعه موقت تهران، بیانات رهبر معظّم انقلاب مبنی بر تشکیل یک کارگروه چابک و فعّال درباره مسائل اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم، این دستورالعمل مقام معظم رهبری یک تکلیف است که مسئولان باید به آن عمل کنند.
وی بر لزوم توجه مردم و مسئولین به مساله اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد است که با عنایت و تمسک به آن می توانیم تمام طرح ها و نقشه های دشمن را بر باد دهیم.

 

 

Share