ترس دشمنان اسلام (سربازان صهیونیستی) از جبهه مقاومت به 2 علت

سید حسین سیدی
ترس سربازان صهیونیست
دشمنان اسلام (صهیونیست ها) علیرغم قدرت پوشالی از اهل ایمانِ مقاوم می ترسند.

ترس دشمنان اسلام (سربازان صهیونیستی) از جبهه مقاومت :

ناکامی اخیر رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، بار دیگرناتوانی آنها را در برابر مقاومت نشان داد[1] و این آیه که در مورد یهودیان صدر اسلام است، را فراروی مسلمانان قرار داد. «همه آنان [به صورت متحد و يك‏پارچه‏] با شما نمى ‏جنگند مگر در آبادى هايى كه داراى حصار و قلعه و دژ هستند، يا از پشت ديوارها، دلاورى آنان ميان خودشان شديد است [ولى از رويارويى با شما مى ‏ترسند]، آنان را متحد و هم ‏دست مى ‏پندارى در حالى كه دل‏هايشان پراكنده است؛ زيرا آنان گروهى هستند كه تعقل نمى‏ كنند.»[2] این آیه ضعیف بودن و ترس دشمنان اسلام را در برابر مسلمانان مورد توجه قرار می دهد و علت آن را کم عقلی آنها بیان می کند. زیرا آنها در واقع (و نه در ظاهر) متفرق و پراکنده اند و این پراکندگی ناشی از کم عقلی است که آن هم به نوبه خود محصول بی ایمانی و مادی گرایی آنهاست (چون هر کسی دنبال منافع خود است، انگار که متفرق و پراکنده اند) هر چند در ظاهر باهم پیمان نظامی دارند.[3]

پیشنهادی: اتحادی پوچ به اسم رژیم صهیونیستی

بررسی علل ترس دشمنان اسلام (صهیونیست ها) از مقاومت :

نکته اول؛ ترسیدن از مرگ و رفتن به جهنم: با آنکه یهودیان خود را امت برگزیده خدا و اهل بهشت و مانند آن، می دانستند و می دانند، ولی از مرگ می ترسند. قرآن می فرماید: «بگو: اگر سراى آخرت را (با آن همه نعمت) خدا به شما اختصاص داده نه ساير مردم، بايستى هميشه به مرگ آرزومند باشيد اگر راست مى‏ گوييد.»[4] و در آیه بعد جواب آنها را می دهد: «و هرگز آرزوى مرگ نخواهند كرد، (زيرا عذاب سخت) به واسطه كردار بد خود در آخرت مهيا كرده ‏اند.»[5] این دو آیه ضد و نقیض گویی های یهودیان [6] و بی عقلی آنان را برای ما برملا می سازد. این نکته درباره رژیم سفاک صهیونیستی کاملا صادق است. اگر دقت کنیم دولت مدعی یهود (رژیم صهیونیستی) قدرت جنگ طولانی را ندارد چون آنها از کشته شدن و مردن و رفتن به جهنم می ترسند (تمام جنگ های این رژیم، کوتاه مدت بوده).

نکته دوم؛ میل به ماندن در دنیا و بهره مندی از مادیات آن: یهودیان (صهیونیست ها) به مادی گرایی و اندوختن ثروت و مانند آن علاقه دارند. قرآن درباره حریص بودن یهود می فرماید: «و بر تو (و بر همه) پيداست كه يهود به حيات مادى حريص ‏تر از همه خلق‏ اند، حتى از مشركان، و از اين رو هر يهودى آرزوى هزار سال عمر مى ‏كند.»[7] با توجه به این آیه، می توانیم بگوییم رژیم صهیونیستی نمی خواهد با جنگ بلند مدت و فرسایشی، امنیت اقتصادی، سیاسی و هیمنه دروغین خود را از دست بدهد، بنابراین سعی می کند در کوتاه ترین زمان ممکن پیروز شود؛ و به شدت از اهل ایمان مقاوم می ترسد که مبادا آنها را زمینگیر کرده و امنیت دنیای آنها را به مخاطره اندازند. شکست اخیر آنها در غزه، موید این گفته ماست. به عبارت دیگر، آنها قدرت نظامی داشتند که جنگ را به روزها و ماه های بعد بکشانند، اما چون از اهل ایمان مقاوم ترسیدند، جنگ را متوقف کرده و پا به فرار گذاشتند.

سخن آخر اینکه، ترس دشمنان اسلام (سربازان صهیونیستی) که از رویاریی با جبهه مقاومت وحشت دارند به دو دلیل است: ترس از مردن و رفتن به جهنم، ترس از دست دادن منافع مادی (نفوذ، پول و...)

شاید لازم باشد بخوانید:
امروز مسئله فلسطین نخستین مسئله جهان اسلام است
ضرورت مسئله فلسطین

بررسی علل ترس دشمنان اسلام (صهیونیست ها) از مقاومت

پی نوشت ها:
1ــ کلیک کنید
2ــ حشر/14
3ــ تفسیر نمونه، ج23، 531
4ــ بقره/94
5ــ بقره/95
6ـ تفسیر نمونه، ج355،1
7ــ بقره/96

Share