دنیای مسیحیت منحرف، فریبکار و نفوذی

سید حسین سیدی
مسیحیت منحرف
اگر چه مسیحیان نسبت به یهودیان نرم خوتر هستند اما متاسفانه عده ای از آنها با یهودیان همدست شده و همواره بر ضد مسلمانان فعالیت می کنند.

دنیای مسیحیت منحرف، فریبکار و نفوذی :

در آستانه تولد حضرت مسیح(علی نبینا و آله و علیه السلام) هستیم، پیامبری که کتاب آسمانی او توسط برخی از پیروان او تحریف شد. لذا از اوضاع دنیای مسیحیت در عصر حاضر بحث خواهیم کرد.

دنیای مسیحیت

تحریف شدن دین مسیحیت مقدمه ای شد برای انحراف آنان و دشمنی با مسلمانان. اگر چه مسیحیان نسبت به یهودیان نرم خوتر هستند[1]، اما متاسفانه عده ای از آنها با یهودیان همدست شده و همواره بر ضد مسلمانان فعالیت می کنند.

در عصر ما اروپای مسیحی با رژیم صهیونیستی( که خود را نماینده یهودیان می داند) ارتباط نزدیکی دارد و سیاست اشغال گری او را تایید می کند.

در حالت کلی می توان مخالفت مسیحیان با آموزه های مسیح و نیز مسلمانان را به دو صورت بیان کرد:

صورت اول: کج و معوج نشان دادن دین و آموزه های مسیحیت؛ قرآن درباره رفتار غیر دینی اهل کتاب می  فرماید: « بگو: اى اهل كتاب! چرا افرادى را كه ايمان آورده ‏اند، از راه خدا بازمى‏ داريد، و مى ‏خواهيد اين راه را كج سازيد؟! در حالى كه شما (به درستى اين راه) گواه هستيد؟»[2] مصادیق زیادی از اعمال زشت اروپای مسیحی وجود دارد؛ نظیر بی بند و باری خانوادگی و آمار سرسام آور فرزندان نامشروع(که نه با حکم عقل می خواند و نه با آموزه های مسیحیت)، و نیز شعارهای  فریبنده و دوگانه که اروپای مسیحی سر می دهد (حقوق بشر، آزادی بیان و...)؛ آنها همواره ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند؛ در حالی که خود در جنگ افروزی و شیطنت با آمریکا و رژیم صهیویستی شریک بوده و منافع مشترک دارند.

صورت دوم: گرگ های در لباس میش؛ همواره از دیرباز یکی از نقشه های نفوذ دشمنان در میان مسلمانان، معرفی کردن خود به عنوان مسلمان بوده است. همان گونه که قرآن می فرماید: «و گروهى از اهل كتاب گفتند: به دين و كتابى كه براى مسلمانان نازل شده اول روز ايمان آريد و آخر روز كافر شويد، شايد به اين حيله آنها نيز از اسلام برگردند.»[3] یکی از کسانی(جاسوسانی) که در لباس مسلمانی، سال ها در ممالک اسلامی به تخریب و توطئه به نفع انگلیس خبیث پراخت، مستر همفر بود که کتاب او در بازار موجود است و همین جاسوس، باعث تقویت عبدالله بن عبدالوهاب شد.

متاسفانه گاه گاهی حتی در ایران خودمان(سال های همزمان با ملی شدن صنعت نفت) نیز از این نفوذی های مسلمان شده، بوده است[4] در جریان مجلس خبرگان قبلی، نیز جریان نفوذ را شاهد بودیم که الحمدالله با اشراف اطلاعاتی خنثی شد.

خدایا ما را از شر دشمنان نفوذی و  مخالف با آموزه های حضرت مسیح(علیه السلام) محفوظ بدار.
آمین.

دنیای مسیحیت

پی نوشت :
1ــ مائده/82: «هر آينه دشمن‏ترين مردم نسبت به مسلمانان، يهود و مشركان را خواهى يافت، و بامحبت‏تر از همه كس به اهل ايمان آنان را كه گويند: ما نصرانى هستيم‏.»(و نیز مباحث صلح کل در دنیای مسیحیت خیلی معروف است.)
2ــ آل عمران/99
3ــ آل  عمران/72
ـ کلیک کنید

Share