دانلود فیلم سینمایی جهنم سبز 1374 با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی جهنم سبز 1374 با کیفیت عالی 1.08 گیگابایت
فیلم سینمایی جهنم سبز فیلمی به کارگردانی اسماعیل براری و نویسندگی ناصر شاملو و با نقش آفرینی جعفر دهقان ساختهٔ سال ۱۳۷۴ شمسی است.

دانلود فیلم سینمایی جهنم سبز 1374 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

فیلم سینمایی جهنم سبز فیلمی به کارگردانی اسماعیل براری و نویسندگی ناصر شاملو و با نقش آفرینی جعفر دهقان ساخته ی سال ۱۳۷۴ شمسی است.

دانلود فیلم سینمایی جهنم سبز

خلاصه داستان فیلم سینمایی جهنم سبز :

آقای حیدری که شکاربان سالخورده منطقه جنگلی حفاظت شده است در یکی از گشت های خود به تعدادی از شکارچی های غیر مجاز برمی خورد و قصد مقابله با آن ها را دارد که به قتل می رسد. الیاس شکاربان جوان که داماد حیدری نیز هست نگران غیبت حیدری می شود و به همراه همسرش تلاش می کنند تا او را بیابند، در این جستجو الیاس به سرنخ هایی دست می یابد که نشان می دهد آقای زندی که خود را مأمور قانون می داند و ظاهراً کارگاه چوب بری دارد مسئول هدایت قاچاقچیان حیوانات جنگلی است. الیاس که به دنبال شکارچیان متخلف و قاتلان حیدری است به مخفیگاه آن ها راه پیدا می کند اما آنان او را مجروح و همسرش را گروگان می گیرند. الیاس با دنبال کردن آن ها در جنگل همسرش را نجات می دهد و قاچاقچیان را به سزای اعمالشان می رساند.

نام فیلم سینمایی : جهنم سبز
کارگردان : اسماعیل براری
نویسنده :  ناصر شاملو
موسیقی متن : بهرام دهقانیار
فیلم‌برداری : حسین ملکی
سال تولید : 1374 شمسی
موضوع : حادثه ای
مدت فیلم : 96 دقیقه

گروه بازیگران فیلم سینمایی جهنم سبز :

۱- جعفر دهقان ... الیاس ۲- کامران باختر ... قاچاقچی ۳- رضا صفایی پور ... قاچاقچی ۴- میرمحمد تجدد ... حیدری شکاربان ۵- فیروز ... ربیعی ۶- محمد سادات ابهری ... زندی ۷- لیلا بوشهری ... همسر الیاس ۸- آرش تاج تهرانی ... قاچاقچی حیوانات ۹- ولی اله مؤمنی ... عزیزخانی ۱۰- علی جاویدفر ۱۱- محمد حسن خانی ۱۲- هوشنگ نوری ۱۳- امیر حسنی ۱۴- غلامعلی رضایی ۱۵- طاهره پویا

فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین

Share