فیلم سینمایی سیب و سلما (1389)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی سیب و سلما - عالی 720409.27 مگابایت
«سیب و سلما» داستان طلبه جوانی است که سیبی را می خورد و پس از خوردن سیب به دنبال مالک اصلی آن و طلب رضایت از او بر می آید.

دانلود فیلم سینمایی سیب و سلما (1389)

فیلم سینمایی سیب و سلما نام یک فیلم ایرانی به کارگردانی حبیب الله بهمنی و محصول سال ۱۳۸۹ هجری شمسی می باشد. «سیب و سلما» داستان طلبه جوانی است که سیبی را می خورد و پس از خوردن سیب به دنبال مالک اصلی آن و طلب رضایت از او بر می آید.

نام فیلم: سیب و سلما
کارگردان: حبیب الله بهمنی
نویسنده: سید ناصر هاشم زاده
سال تولید: 1389 هجری شمسی
موسیقی فیلم : ستار اورکی
کیفیت فیلم: عالی
مدت زمان: 90 دقیقه

بازیگران فیلم سینمایی سیب و سلما :

۱- سیدمحمدهادی دیباجی ۲- سوگل قلاتیان ۳- جعفر دهقان ۴- اسماعیل خلج ۵- بهروز بقایی ۶- داوود فتحعلی بیگی ۷- محمدعلی سلیمان تاش ۸- زویا امامی ۹- مسعود چوبین

داستان فیلم سینمایی سیب و سلما :

طلبه ای است که در شهر، درس دین خوانده است میخواهد به خواستگاری دخترخاله اش برود که در روستا زندگی می کنند. در بین راه اتفاقاتی برایش رخ می دهد تا اینکه از روی حواس پرتی درون باغ مردم وضو گرفته و نماز می خواند و از درختش سیب می خورد . سپس متحول شده و به دنبال صاحب باغ می رود تا اینکه مشخص می شود صاحب باغ دختر جوانی به نام سلما است . او برای سلما کاری می کند تا اینکه …

«سیب و سلما» در بخش تجلی اراده ملی بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر موفق به کسب جایزه در بخش های مختلف همچون بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نامه از طرف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شده است.[الفاظ طفره آمیز] همچنین این فیلم در برنامه تلویزیونی هفت و سالن نشست های مرکز همایش های برج میلاد مورد نقد قرار گرفته است.

دانلود فیلم با کیفیت حجم
متوسط 630.72 مگابایت
خوب - 720 409.27 مگابایت
عالی - اصلی 1 گیگابایت

تذکر: علیرغم تلاش ما بر ارائه کیفیت عالی (HD) متاسفانه این کیفیت برای خود ما نیز قابل قبول نیست، إن شاءالله به محض دریافت فایل های با کیفیت بهتر جایگزین خواهند شد. (فعلا کیفیت بهتر همان لینک ردیف سوم است.)

فیلم سینمایی سیب و سلما

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share

دیدگاه‌ها

سلام متاسفانه این رو گوشی پشتیبانی نمیکنه.

علیکم السلام

فرمت مخصوص گوشی هم اضافه شد...