دریای معرفت و علم - استاد حسین انصاریان

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دریای معرفت و علم - استاد حسین انصاریان27.88 مگابایت
موضوع: 
این کلیپ کوتاه حاوی سخنان ارزشمند استاد حسین انصاریان با موضوع راه دستیابی به حیات اخلاقی و انسانی بمناسبت ولادت با سعادت امام زین العابدین علیه السلام تقدیم شما گرامیان می شود.

حیات اخلاقی و انسانی و راه دستیابی به آن - استاد حسین انصاریان

این کلیپ کوتاه حاوی سخنان ارزشمند استاد شیخ حسین انصاریان با موضوع راه دستیابی به حیات اخلاقی و انسانی بمناسبت ولادت با سعادت امام زین العابدین علیه السلام به مدت 3 دقیقه تقدیم شما گرامیان می شود.

امام چهارم ما شیعیان، امام سجاد علیه السلام مظهر تقوا، صداقت، حیاء، خوشرویی، تواضع و فروتنی، تکریم فقرا و نیازمندان، زهد و شکیبایی بودند.

حیات اخلاقی و انسانی

امام زین العابدین علیه السلام با وجود اینکه زینت عبادت كنندگان و بزرگ مرد عبادت و سجده بود، مجاهد بزرگ فی سبیل الله نیز بود؛ ایشان كه مظهر علم و عمل و معرفت بود، تواضع بخصوصی داشتند و در یک كلمه كانون همه كمالات انسانی و ارزش های والای معنوی و اخلاقی بوده اند.

از نشانه های عقل و دینداری در شخص، اخلاق است؛ زیرا اخلاق تجلیگاه عقلانیت و دینداری انسان بوده و امام زین العابدین علیه السلام در این زمینه الگوی تمام عیاری برای تمام بشریت هستند.

آن امام بزرگوار مظهر تقوا، صداقت، حیاء، خوشرویی، تواضع و فروتنی، تکریم فقرا و نیازمندان، زهد و شکیبایی بودند.

امام زین العابدین علیه السلام در حوزه عمل فردی و اجتماعی سرمشق اخلاق نیکو و پسندیده بودند. اخلاق قرآنی در سیره و روش عملی و عینی زندگانی ایشان نمود یافته و آن حضرت همان گونه كه در برابر خداوند متعال، زین العابدین و سیدالساجدین بوده اند در برابر مردم نیز سیدالکرام بوده اند.

حیات اخلاقی و انسانی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share