فیلم سینمایی توجیه 1360 با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی توجیه 1360 با کیفیت عالی1.05 گیگابایت
در دوران حکومت پهلوی نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا قصد سفر به ایران را دارد و یک گروه مخالف رژیم نیزقصد دارند بمبی را به نشانه مخالفت با آمدن نیسکون در یک اداره منفجر کنند.

دانلود فیلم سینمایی توجیه 1360 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

فیلم سینمایی توجیه فیلمی ایرانی به کارگردانی منوچهر حقانی پرست و محصول سال ۱۳۶۰ هجری شمسی از سری فیلم های حادثه ای (انقلابی) است.

نام فیلم : توجیه
کارگردان : منوچهر حقانی پرست
نویسنده: محسن مخملباف
موسیقی: اسحاق خانزادی
سال تولید : 1360 هجری شمسی
موضوع : حادثه ای / انقلابی
مدت فیلم: 94 دقیقه

بازیگران فیلم سینمایی توجیه :

۱- تاجبخش فناییان ۲- علی حسامی ۳- عباس نوذری ۴- جعفر دهقان ۵- رضا چراغی ۶- حسن خسروجردی ۷- عباداله به افروز ۸- مجید مجیدی ۹- رحیم عبدویس ۱۰- علی توکلی ۱۱- علی اللهیاری ۱۲- ایرج مرادپور ۱۳- محمد جمیل ۱۴- حسین قائم پناه ۱۵- سعید خدابنده لو ۱۶- قاسم فخاریان ۱۷- اصغر چگینی ۱۸- مرتضی عبد منافی ۱۹- حسن یاقوتی ۲۰- بهرام بزرگمهر ۲۱- رضا علاقبند ۲۲- مجتبی احمدی ۲۳- مسعود قندی ۲۴- حسن جعفربگلو ۲۵- رکنی

خلاصه داستان فیلم سینمایی توجیه :

در دوران حکومت پهلوی نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا قصد سفر به ایران را دارد و یک گروه مخالف رژیم نیزقصد دارند بمبی را به نشانه مخالفت با آمدن نیسکون در یک اداره منفجر کنند. اما یک عضو مسلمان گروه با این حرکت مخالفت می کند. در ادامه ماجرا ساواک همه گروه را دستگیر می کند، اما جوان مسلمان برای جلوگیری از آسیب دیدن مردم در جریان انفجار بمب خود، مأمورین ساواک و گروه را از میان می برد.

 

فیلم سینمایی توجیه

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share