نماهنگ جوان ها و اوج پیشرفت کشور - گزیده بیانات مقام معظم رهبری

دریافت ویدئو
مقام معظم رهبری : جوانهای امروز، انگیزه، معرفت و آمادگیشان بیشتر است.

نماهنگ جوان ها و اوج پیشرفت کشور - گزیده بیانات مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR براساس بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی | 98/01/14، « نماهنگ جوان ها و اوج پیشرفت کشور » را منتشر کرده است که جهت استفاده شما عزیزان تقدیم می شود.

نماهنگ جوان ها و اوج پیشرفت کشور

در زمینه‌ ی مسائل اقتصادی بایستی همه فعّال باشند، بخصوص جوانها؛ در جبهه‌ ی مسائل فرهنگی همه باید فعّال باشند، بخصوص جوانها؛ در جبهه‌ ی حرکت های سیاسی و آگاهانه همه باید فعّال باشند، بخصوص جوانها. جوانها آماده‌اند و می توانند فعّال باشند و فعّال هم خواهند بود به توفیق الهی. و فردای این کشور متعلّق است به جوان های مؤمن و پُرانگیزه‌ ای که می توانند با اراده‌ ی قاطع، با نیروی جوانی، با فکر روشن، با ابتکار پی‌ در‌ پی، این کشور را ان‌ شاء‌ الله به اوج اعتلاء برسانند؛ این، آن چیزی است که ما توقّع داریم. از بعثت، از عید مبعث، این‌ جور برداشت در ذهن خودمان باید به وجود بیاوریم تا عید مبعث فقط یک خاطره و تجدید خاطره و تجلیل از پیغمبر بزرگوار اسلام نباشد، یک چیز زبانی نباشد؛ واقعاً برای ما درس‌ آموز باشد.

نماهنگ جوان ها و اوج پیشرفت کشور

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share