قرائت های مخدوش از انقلاب فرهنگی - استاد رحیم پور ازغدی

دریافت ویدئو
برنامه تلویزیونی روشنا با موضوع "انقلاب فرهنگی" و قرائت های مخدوش از آن در سلسله مباحث استاد رحیم پور ازغدی

قرائت های مخدوش از انقلاب فرهنگی - استاد رحیم پور ازغدی

در این قطعه ویدئویی با برنامه تلویزیونی روشنا (سلسله مباجث استاد رحیم پور ازغدی) با موضوع "انقلاب فرهنگی" و قرائت های مخدوش از آن و ("کژ تابی" و بی تابی) نشست ( ازکجا آغازشد؟) ، به مناسبت سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در اردیبهشت ۱۳۵۹ که در دانشگاه تهران (سال ۱۳۹۷) ایراد شده است به مدت یک ساعت با ما همراه باشید. این برنامه کاری از شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

امام خمینی «ره» : « باید انقلاب اسلامی در تمام دانشگاه‌ های سراسر ایران به وجود آید تا اساتیدی که در ارتباط با شرق و یا غرب‌ اند تصفیه گردند و دانشگاه محیط سالمی شود برای تدریس علوم اسلامی . » 

قرائت های مخدوش از انقلاب فرهنگی

قرائت های مخدوش از انقلاب فرهنگی

امام خمینی رضوان الله علیه در فروردین سال ۱۳۵۹ بر تصفیه‌ ی دانشگاه ها تاکید نموده و فرمودند :
« باید انقلاب اسلامی در تمام دانشگاه‌ های سراسر ایران به وجود آید تا اساتیدی که در ارتباط با شرق و یا غرب‌ اند تصفیه گردند و دانشگاه محیط سالمی شود برای تدریس علوم اسلامی . » 
پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 ، دانشگاه‌ های ایران به مدت 3 سال تعطیل شدند. این تعطیلی در پی مجموع رویداد‌های اوایل سال ۱۳۵۹ روی‌ داد و تا 3 سال ادامه داشت. رویدادهایی که به انقلاب فرهنگی شهره گشت. هدف چنین انقلابی که مورد حمایت امام خمینی رضوان الله علیه و نیز مانند انقلاب سیاسی به رهبری ایشان بود، اسلامی‌ سازی دانشگاه‌ها عنوان شد. 

قرائت های مخدوش از انقلاب فرهنگی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share