حقیقت گناه و توبه [جلسه 2] - حجت الاسلام پناهیان

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل گناه چیست؟ توبه چگونه است؟548.25 مگابایت
موضوع: 
در این کلیپ استاد علیرضا پناهیان به شرح این موضوعات که گناه چیست و توبه چگونه است؟ می پردازند.

حقیقت گناه و توبه [ جلسه دوم ] - حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان

این ویدئو کلیپ حاوی سخنان دلنشین و ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با موضوع " حقیقت گناه و توبه " به مدت شصت و چهار دقیقه تقدیم شما عزیزان می شود. در این کلیپ استاد پناهیان به شرح این موضوعات که گناه چیست و توبه چگونه است؟ می پردازند. این سخنرانی در شب دوم رمضان 1398 [ 98.2.17 ] در مسجد امام صادق علیه السلام ایراد شده است.

حقیقت گناه و توبه

حقیقت گناه و توبه

خداوند سبحان زندگی آدمی را با بایدها و نبایدهایی آمیخته و بدین‌ وسیله او را برای رسیدن به هدف والای آفرینش یاری نموده است. اگر کسی توفیق این را بیابد که از یک سو به قوانین الهی و از سوی دیگر به اعمال خود بنگرد، برایش روشن می‌شود که بین آنچه که هست و آنچه که باید باشد، راه بسیار است. کسی که چنین بینشی به کردار خود داشته باشد، در پی آن می‌ افتد که چاره‌ ای برای این کوتاهی‌ ها بیابد. رحمت واسعه ی حضرت حق چنان بی‌ انتهاست که راه را برای هیچ‌ یک از بندگان خود نبسته و بدکردارترین آنان را نیز از رحمت خود مأیوس نکرده است. هر انسانی، در هر جایگاهی، فرصت بازگشت دارد و این بازگشت همان توبه و انابه می باشد. از وجود مقدس امام صادق علیه‌ السلام نیز درباره ی معنای توبه ی نصوح چنین روایت شده که : «هو الذَّنبُ الّذی لا یَعودُ فیه أبداً؛ توبه ی نصوح، گناهی است که هرگز به آن برنمی‌ گردد».

حقیقت گناه و توبه

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share