رمضان؛ ماه حرکت به سمت خدا (1) - استاد عاملی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل ماه رمضان ؛ ماه حرکت به سوی خدا - استاد عاملی177.19 مگابایت
موضوع: 
"آداب رفتن به سوی پروردگار متعال" در کلام دلنشین استاد سیدحسن عاملی

ماه رمضان ؛ ماه حرکت به سمت خدا - استاد عاملی

در این کلیپ تصویری با موضوع " ماه رمضان ؛ ماه حرکت به سمت خدا " در کلام دلنشین آیت الله سید حسن عاملی به مدت 51 دقیقه با ما همراه باشید. حجم ویدئو کلیپ 177 مگابایت می باشد. برنامه سمت خدا در تاریخ 98/2/31 با کارشناسی استاد محترم حوزه و دانشگاه ، آیت الله سید حسن عاملی از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

* * * * * * * * * * * * * *

سید ابن طاووس از جمله علمای نادری است که مراحل دشوار «مراقبه» را طیّ نموده و بلاشک به محضر مبارک امام زمان خویش شرفیاب شده است. عطر ولایت و توحید ، پویندگان طریق حق را در تمامی آثار و نوشته های او سرمست و مدهوش می کند. کتاب اقبال الاعمال از جمله نوشته های این عالم وارسته ی شیعه ، مقام شامخی را در بین آثار ایشان داراست. ایشان، خود درباره ی کتابش چنین می گوید :

« در ابتدای ورود به ماه مبارک رمضان، این کتاب را که مشتمل بر اعمال ماه مبارک است، حاضر می کنم، می بوسم و بر چشم و سر گذارده، به سینه و قلبم می چسبانم، زیرا می بینم که آن از طرف پروردگار و صاحب اختیارم به من هدیه شده تا درب های خیر و خوبی و پیروزی را به رویم بگشاید». ایشان در این کتاب آداب ورود به ماه مبارک رمضان را چنین برشمرده است:

1. نماز شکر

2. توبه و استغفار

3. توسل به آستان مقدس پروردگار متعال

4. توسل به حضرات ائمه معصومین علیهم السلام

5. پاک کردن اموال با خمس

ماه رمضان

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share