نماهنگ "نقشه حجاب ممنوع"

دریافت ویدئو
به مناسبت ۲۱ تیرماه، سالگرد فاجعه‌ ی جنایت‌ بار مسجد گوهرشاد در حرم مطهر امام رضا علیه السلام

حجاب ممنوع ، فکر استعماری ، سرنیزه ی رضاخانی!

پایگاه اطلاع‌ رسانی مقام معظم رهبری «KHAMENEI.IR» به مناسبت بیست و یکم تیر ماه، سالگرد فاجعه‌ ی جنایت‌ بار مسجد گوهرشاد در حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام ، نماهنگ «نقشه حجاب ممنوع ، فکر استعماری ، سر نیزه ی رضاخانی» را منتشر کرده است. گزیده هایی از کلام گهربار امام خامنه ای را در خصوص کشف حجاب رضاخانی را که در 8شتم فروردین 96 ایراد شده است را به مدت 03:58 مشاهده می فرمایید.

حجاب

امام خامنه‌ ای: « شخصیت های فرهنگی معروف زمان رضاخان، مثل علی اصغر حکمت - این ها چهره‌ ها هستند دیگر- در قضیه‌ ی کشف حجاب نقش ایفا کردند، نقش استعماری ایفا کردند، یعنی آن پشت جبهه‌ ی حقیقی رضاخان این ها بودند. رضاخان تفنگ دستش بوده و این ها کسانی بوده‌ اند که فکر می‌ ساختند و به رضاخان جهت گیری می‌دادند که او تفنگ را کجا به کار ببرد. به نظر من این شخصیت های فرهنگی خیلی مؤثرند، چهره‌ های این ها شناخته بشود. رضاشاه فقط یک سفر خارجی رفت و آن هم به ترکیه بود در زمان آتاتورک.

آن جا زن های بی‌ حجاب را‌ آوردند به او نشان دادند. ایده‌ ی بی‌ حجابی را به او تزریق کردند و بعد این دُور و بری‌ هایش گفتند راه تمدن و این ها همین کاری است که آتاتورک کرده و از آن وقت او به فکر فرو رفت و مقدماتش را آغاز کرد. بعد ۱۳۱۴ دیگر اجباری شد اما قبلاً چیزهای دیگری بود.» (۹۶/۰۱/۰۸)

حجاب

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن  و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share