فیلم روایت شیخ حسین انصاریان از حاج قاسم

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل روایت شیخ حسین انصاریان از حاج قاسم8.64 مگابایت
شیخ حسین انصاریان با اشاره به اینکه حاج قاسم ۱۵ سال تمام سه شب احیا را پیش من بود گفت: آن گریه‌ها و ناله‌های سه شب احیا در وجود من به یادگار ماند.

فیلم روایت شیخ حسین انصاریان از حاج قاسم

فیلم روایت شیخ حسین انصاریان از حاج قاسم رضوان الله تعالی علیه؛ گریه‌ها و ناله‌های پانزده ساله شب‌های احیای حاج قاسم در وجود من به یادگار ماند...

ضیاءالصالحین به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد اخلاق، مفسّر و مترجم قرآن کریم با حضور در گلزار شهدای کرمان مزار مطهر سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه را زیارت کرد.

ایشان در حاشیه این زیارت با بیان اینکه حاج قاسم یک کلمه داشت که همه انبیاء علیهم السلام آن کلمه را داشتند افزود: انسان در همه چیز باید برای خدا خالص باشد و خودش هم همین گونه بود.

شیخ حسین انصاریان زید عزه دلیل مردمی بودن و علاقه مردم به این شهید والامقام را ایمان قوی، پاکی جامع، خلوص نیت، شجاعت بی‌نظیر و جهاد جانانه عنوان کرد و فرمود: خدا جواب این ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم را در دنیا این‌گونه داد.

وی با اشاره به ترور شهید سلیمانی بدست آمریکای تروریست فرمود: آمریکایی‌ها خودشان را ترور کردند و گرنه سردار به حیات جاودانه‌ای را که در انتظارش بود رسید و لعنت و ذلت ترورش را برای آمریکا گذاشت.

این استاد خلاق، مفسّر و مترجم قرآن کریم بیان اینکه من یکی از کسانی هستم که منتظر انتقام خدا از این گرگ خطرناک، رئیس جمهور آمریکا هستم گفت: امیدوارم که این انتقام را ببینم و ان شاءالله خواهم دید.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان با یادآوری اینکه حاج قاسم 15 سال تمام سه شب احیا را پیش من بود افزود: حاج قاسم جایت خالی؛ آن گریه‌ها و ناله‌های سه شب احیا در وجود من به یادگار ماند.

ایشان با عنوان اینکه قاسم 63 سال تمام از تولد تا شهادتش همه خاطره است افزود: هنرمندان متخصص قلم اگر بنشینند و این خاطرات را بنویسند از 10 جلد 500 صفحه هم بیشتر می‌شود.

شیخ حسین انصاریان عنوان کرد: خدا نگذاشت حاج قاسم در جبهه شهید شود؛ او را نگه داشت تا بدست شقی‌ترین افراد کره زمین به شهادت برسد و کره زمین را تکان بدهد.

فیلم روایت شیخ حسین انصاریان از حاج قاسم

مطالب مرتبط و پیشنهادی :
ویژه نامه سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی
ویژه نامه الگوی ماندگار 4 / شهید حاج قاسم سلیمانی
بانک تصاویر سردار سلیمانی - ویژه نامه سیمای آسمانی
ویژه نامه سردار آسمانی مداحی شهادت حاج قاسم سلیمانی

Share