مجموعه استیکر روایت حبیب/ بیانات حاج قاسم سلیمانی درباره دفاع مقدس

مجموعه استیکر روایت حبیب/ بیانات حاج قاسم سلیمانی درباره دفاع مقدس
از بین فرمایشات شهید سلیمانی مجموعه استیکر از بیانات حاج قاسم سلیمانی درباره دفاع مقدس منتشر شد....

مجموعه استیکر روایت حبیب/ بیانات حاج قاسم سلیمانی درباره دفاع مقدس

بنیاد شهید سلیمانی از بین فرمایشات شهید سلیمانی مجموعه استیکر روایت حبیب از بیانات حاج قاسم سلیمانی درباره دفاع مقدس را تولید و منتشر کرد....

مجموعه استیکر روایت حبیب/ بیانات حاج قاسم سلیمانی درباره دفاع مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه تلویزیونی «روایت حبیب» در هفت قسمت به بررسی زندگی و زمانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس می پردازد. در این مجموعه برنامه بخش های متنوعی از دوران دفاع مقدس شهید سلیمانی برای اولین بار از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.

نگاهی به سطر های ناخوانده دوران دفاع مقدس شهید قاسم سلیمانی در «روایت حبیب» سخنان تاریخی شهید سلیمانی در جمع رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله در دوران جنگ، گزارش هایی از سیر اقدامات سردار سلیمانی از سال اول تا پایان جنگ، برش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع رزمندگان لشکر حاج قاسم، گزارش هایی از رابطه شهید سلیمانی با شهدا، و سخنان تبیینی و دیده نشده ای از حاج قاسم سلیمانی درباره دوران دفاع مقدس از جمله بخش های «روایت حبیب» است.

«روایت حبیب» در ایام هفته دفاع مقدس هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود، و در اولین برنامه، از ساعت ۲۲:۱۵ سه شنبه اول مهرماه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده لشکر ۵ نصر در دوران دفاع مقدس به ذکر خاطرات و روایت خود از «حبیب» جبهه های جهاد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت. شب دوم با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شب سوم با حضور سردار محمد‌جعفر اسدی، از همرزمان دفاع مقدس شهید سلیمانی و فرماندهان محور مقاومت و شب چهارم نیز با حضور برادر محسن رضایی، فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس از شبکه سوم سیما به نمایش در آمد.

شب های دیگر نیز، آقایان علی فضلی، محمدرضا فلاح زاده، مرتضی حاجی باقری و ... با اجرای آقای نادر طالب زاده میهمان «روایت حبیب» خواهند بود.

لذا بنیاد شهید سلیمانی از بین فرمایشات شهید سلیمانی مجموعه استیکر از بیانات حاج قاسم سلیمانی درباره دفاع مقدس را تولید و منتشر کرد.

واحد سایبری بنیاد ضیاءالصالحین نیز اقدام به بازنشر این این مجموعه نمود. شما می توانید این پک استیکر را از لینکهای زیر دریافت نمایید.

دانلود مجموعه استیکرهای روایت حبیب مخصوص تلگرام

دانلود مجموعه استیکرهای روایت حبیب مخصوص سروش

Share