تعقیبات نماز عصر با صدای اباذر حلواچی (کلیپ، صوت، متن)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل تعقیبات نماز عصر با صدای اباذر حلواچی13.03 مگابایت
تعقیبات نماز عصر به نقل از کتاب شریف مصباح المتهجد با صدای اباذر الحلواچی به همراه ترجمه؛

تعقیبات نماز عصر با صدای اباذر حلواچی (کلیپ، صوت، متن)

تعقیبات نماز عصر به نقل از کتاب شریف مصباح المتهجد با صدای اباذر الحلواچی به همراه ترجمه؛

 

أَسْتَغْفِرُ اللّٰهَ الَّذِى لَاإِلٰهَ إِلّا هُوَ الْحَىُّ الْقَيُّومُ الرَّحْمٰنُ الرَّحِيمُ، ذُو الْجَلالِ وَالْإِكْرامِ، وَ أَسْألُهُ أَنْ يَتُوبَ عَلَىَّ تَوْبَةَ عَبْدٍ ذَلِيلٍ خاضِعٍ فَقِيرٍ، بَائِسٍ مِسْكِينٍ مُسْتَكِينٍ مُسْتَجِيرٍ، لَايَمْلِكُ لِنَفْسِهِ نَفْعاً وَلَا ضَرَّاً وَلَا مَوْتاً وَلَا حَيَاةً وَلَا نُشُوراً.

از خدایی که معبودی جز او نیست، آن زنده ی پاینده و بخشنده مهربان، آن خداوند دارای عظمت و بزرگواری آمرزش می جویم و از او می خواهم که توبه ام را بپذیرد، توبه بنده خوار، فروتن، بینوا، پریشان، زمین گیر و پناهنده ای که سود و زیان و مرگ و زندگی و رستاخیز خویش را در اختیار ندارد.

ثمّ تقول:

پس می گویی:

 

اللّٰهُمَّ إِنِّى أَعُوذُ بِكَ مِنْ نَفْسٍ لَاتَشْبَعُ، وَمِنْ قَلْبٍ لَايَخْشَعُ، وَمِنْ عِلْمٍ لَايَنْفَعُ، وَمِنْ صَلاةٍ لَاتُرْفَعُ، وَمِنْ دُعاءٍ لَايُسْمَعُ، اللّٰهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُكَ الْيُسْرَ بَعْدَ الْعُسْرِ، وَالْفَرَجَ بَعْدَ الْكَرْبِ، وَالرَّخاءَ بَعْدَ الشِّدَةِ، اللّٰهُمَّ مَا بِنَا مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنْكَ، لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ.

خدایا به تو پناه می آورم از نفسی که سیر نمی شود و از دلی که بیم برنمی دارد و از دانشی که سود نمی بخشد و از نمازی که اوج نمی گیرد و از دعایی که مستجاب نمی شود. خدایا! آسانی پس از سختی و گشایش پس از گرفتاری و آسایش پس از مشقت را از تو خواستارم. خدایا هر آن نعمتی که در دست ماست از جانب توست، معبودی جز تو نیست، از تو بخشش گناهانم را می خواهم و به سوی تو باز می گردم.

 

Share

دیدگاه‌ها

بسم الله الرحمن الرحیم
عالی بود التماس دعا