تعقیبات نماز مغرب با صدای اباذر حلواچی (کلیپ، صوت، متن)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل تعقیبات نماز مغرب با صدای اباذر حلواچی10.54 مگابایت
تعقیبات نماز مغرب به نقل از کتاب مصباح المتهجد با صدای اباذر الحلواجی با متن و ترجمه:

تعقیبات نماز مغرب با صدای اباذر حلواچی (کلیپ، صوت، متن)

تعقیبات نماز مغرب به نقل از کتاب مصباح المتهجد با صدای اباذر الحلواجی با متن و ترجمه:

﴿إِنَّ اللّٰهَ وَمَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ، يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيماً﴾، اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ النَّبِيِّ، وَعَلىٰ ذُرِّيَّتِهِ وَعَلىٰ أَهْلِ بَيْتِهِ.

همانا خدا و فرشتگانش بر پیامبر(صلى اللّه علیه و آله) درود می فرستند، ای کسانی که ایمان آورده اید بر او درود فرستید و سلام خاص خویش را نثار وی کنید، خدایا بر محمّد پیامبر و فرزندان او و خاندانش درود فرست.

اللّٰهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُكَ مُوجِبَاتِ رَحْمَتِكَ، وَعَزائِمَ مَغْفِرَتِكَ، وَالنَّجاةَ مِنَ النَّارِ، وَ مِنْ كُلِّ بَلِيَّةٍ، وَالْفَوْزَ بِالْجَنَّةِ، وَالرِّضْوانَ ِ فِى دارِ السَّلامِ، وَجِوَارَِ نَبِيِّكَ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِ وَآلِهِ السَّلامُ، اللّٰهُمَّ مَا بِنَا مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنْكَ، لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ.

خدایا! از تو موجبات رحمتت و اسباب آمرزش حتمی ات و رهایی از آتش دوزخ و از هر بلا و کامیابی به بهشت و خشنودی تو در خانه امن آن جهان و همسایگی پیامبرت محمد (درود بر او و خاندانش) را خواستارم. خدایا هر نعمتی که به دست ماست از جانب توست، جز تو شایسته پرستش نیست، از تو آمرزش می جویم و به سوی تو می پویم.

Share

دیدگاه‌ها

زیبا و قشنگ بود

عالی خوشایند است
التماس دع