دانلود کتاب «سه دقیقه در قیامت» (فارسی،عربی،انگلیسی)

دانلود کتاب «سه دقیقه در قیامت»
این سؤالی است که برای بسیاری مطرح است. تجربه های نزدیک به مرگ (Near death experience) یا به طور مخفف NDE چیست؟

کتاب «سه دقیقه در قیامت» (فارسی،عربی،انگلیسی، اردو)

کتاب «سه دقیقه در قیامت» در چهار نسخه فارسی، عربی، اردو و انگلیسی جهت استفاده و بهره مندی شما عزیزان به صورت رایگان تقدیم حضورتان می گردد...

✹ تحميل كتاب ثلاث دقائق في القيامة
✹ قیامت میں تین منٹ کتاب ڈاؤن لوڈ کریں

✹ Download the book Three Minutes in the Resurrection

دانلود کتاب «سه دقیقه در قیامت» (فارسی،عربی،انگلیسی)

کتاب «سه دقیقه در قیامت»

یکی از بزرگترین رازها و ناشناخته ترین پدیده ها، مرگ است. مرگ واقعیتی است غیرقابل انکار و آدمی از اوّلین روزهای حیات فکری خویش، به تأمل در ماهیت مرگ پرداخته و این کاوش همچنان ادامه دارد. ادیان، به طرق مختلف سعی کرده اند که این پدیده را برای انسانها روشنتر سازند، اما برای دانشمندان، هنوز مرگ عرصه ای اسرارآمیز است.

ولی برای برخی انسانها اتفاقاتی رخ میدهد که اصطلاحاً به آن اتفاق، تجربه نزدیک به مرگ می گویند. یعنی خروج روح از کالبد مادی و گشت و گذار در عالم معنی! آنچه در این تجربه ها روی میدهد، سست شدن ارتباط روح و بدن مادی است که در پی ضعف این رابطه، روح، آزادی می یابد و به مشاهداتی نائل میشود که پیش از آن برایش میسر نبوده! در سالهای اخیر، نظر دانشمندان، به خصوص در کشورهای غربی، به بررسی پدیده ای به نام تجربه های نزدیک به مرگ جلب شده. حتماً داستانهایی را از کسانی که از آستانه مرگ به زندگی برگشته اند شنیده یا خوانده اید؟

مثلاً برخی دچار ایست قلبی شده و روحشان از بدن خارج گردیده و سپس در اثر یک اتفاق یا شوک، روح دوباره به بدن برمیگردد.

این سؤالی است که برای بسیاری مطرح است. تجربه های نزدیک به مرگ (Near death experience) یا به طور مخفف NDE چیست؟

دانلود کتاب «سه دقیقه در قیامت» (فارسی،عربی،انگلیسی)

نویسنده: گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

زبان: فارسی - عربی - انگلیسی - اردو

سه دقیقه در قیامت عنوان کتابی از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است که توسط نشر ابراهیم هادی در سال ۱۳۹۸ شـــ منتشر شده است. داستان این کتاب درباره خاطرات یکی از مدافعان حرم است که در طول عمل جراحی برای چند لحظه ای از دنیا رفته و سپس با شوک قلبی احیا می گردد. داستان بر محور تجربیات، دیده ها و شنیده های او در این چند لحظه است که به برزخ می رود. این کتاب که در مدت کوتاهی در لیست پرفروش ترین های سال قرار گرفت، حاصل چندین مصاحبه با شخصیت اصلی می باشد که به اصرار خودشان نامشان در کتاب ذکر نشده است.

گروه فرهنگی و انتشارات شهید هادی با همکاری خبرگزاری فارس، نسخه الکترونیک ویرایش شده کتاب را به مناسبت عید سعید غدیر خم، به علاقمندان هدیه می دهد.

Share

دیدگاه‌ها

سلام علیکم
لطفا پی دی اف ترجمه اردو این کتاب هم بگذارید. ما از خیلی وقت منتظریم و خیلی تلاش کردیم ولی پیدا نشد.

علیکم السلام
کاربر گرامی، درخواست شما انجام شد... (نسخه زبان اردو هم اضافه شد)

بسیار عالی

اگر مردم با اين حقايق آشنا مي شدند بي شک رنگ زندگي اجتماعي مردم شکل و رنگ ديگري پيدا ميکرد.خدا شما را جزاي خير دهد با انتشار اين حقايق و فرصتي هم به ما بدهد تا اصلاح کنيم آنچه را خراب عمل کرده ايم.