تعطیلی دفتر امام خامنه ای و حسینیه اهل بیت در باکو

در پی تنشهای اخیر در روابط ایران و جمهوری آذربایجان؛
تعطیلی دفتر امام خامنه ای و حسینیه اهل بیت در باکو
صبح امروز 13 مهر 1400، ماموران پلیس با نزدیک شدن به مسجد، کلیدهای مسجد و حسینیه را گرفته و خادمان مسجد را بیرون کردند.

تعطیلی دفتر امام خامنه ای و حسینیه اهل بیت باکو

رسانه های آذری از تعطیلی دفتر امام خامنه ای و حسینیه اهل بیت باکو خبر می دهند. صبح امروز 13 مهر 1400، ماموران پلیس باکو با نزدیک شدن به مسجد، کلیدهای مسجد و حسینیه اهل بیت علیهم السلام  را گرفته و خادمان مسجد را بیرون کردند.

تعطیلی دفتر امام خامنه ای و حسینیه اهل بیت باکو

به گزارش خبرگزاری ضیاءالصالحین آذری، صبح امروز (5  اکتبر 2021) ماموران پلیس شهر باکو (پایتخت جمهوری آذربایجان) با نزدیک شدن به مسجد، کلیدهای مسجد و حسینیه اهل بیت را گرفته و خادمان مسجد را بیرون کردند.

 لازم به ذکر است که سید علی اکبر اوجاق نژاد، نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان، امامت آن مسجد را برعهده داشتند. بر اساس این گزارش، دفتر امام خامنه ای در جمهوری آذربایجان، نیز به حالت تعطیل درآمده است.

گفتنی است که سران دو کشور نسبت به تشدید روابط اخیر جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان هشدار داده بودند. طی روزهای گذشته حضرت امام خامنه ای طی سخنانی، فرمودند که گنجاندن رژیم صهیونیستی و اسرائیل غاصب در منطقه می تواند در آینده منجر به یک فاجعه ی بزرگ شود.

 الهام علی اف نیز در سفر خود به جبرئیل (1) این مسئله را تهمت تلقی کرده و رد کرد و خواستار اسناد این مسئله شد. الهام علی اف حتی با لحن گستاخانه مدعی شد که این اتهام بی پاسخ نخواهد ماند.

 ✍️ پی نوشت : این رئیس جمهور احمقِ سبُک مغز آذربایجان (الهام علی اف) با این اقدامش با دستان خودش، گور خودش را کند...

line.gif

پی نوشت ها :

1شهرستان جبرئیل (به لاتین: Cəbrayıl) نام بخشی در جنوب جمهوری آذربایجان و در کرانه شمالی رود ارس است که با ایران نیز هم‌ مرز است.

پدیدآورنده: 
Share

دیدگاه‌ها

آه و ناله شیعیان در بند این نوکر اسرائیل را خواهد گرفت
ان شاءالله

فان حزب الله هم الغالبون

این تحرکات آغاز جوشش خون شیعیان آذربایجان و شروع خیزشی مردمی خواهد بود ان شاء الله