انیمیشن انتقام از قاتلان حاج قاسم| انتقام حتمی است...

دریافت ویدئو
انیمیشن «انتقام حتمی است» یکی از آثار برگزیده ارسالی در «پویش قهرمان» است که به انتقام از قاتلان و آمران شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی می پردازد.

انیمیشن انتقام از قاتلان حاج قاسم| انتقام حتمی است...

انیمیشن «انتقام حتمی است» یکی از آثار برگزیده ارسالی در «پویش قهرمان» است که به انتقام از قاتلان و آمران شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی می پردازد. این اثر براساس لوحی که سال گذشته با همین عنوان در پایگاه اطلاع‌ رسانی KHAMENEI.IR منتشر شده بود، ساخته شده است.

پویش «قهرمان» پایگاه اطلاع‌ رسانی KHAMENEI.IR در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان مبتنی بر بیانات حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ ای درباره شهید حاج قاسم سلیمانی راه‌ اندازی شده است. این پویش با هدف انتشار محتواهای مرتبط با رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی جهت استفاده و تولید محتوای هنری و استفاده ی پژوهشگران و علاقه‌ مندان از ۱۰ دی‌ ماه 1400 آغاز شد و تا ۲۷ دی‌ ماه، سالروز سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در نماز جمعه سال 1398 ادامه دارد. حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ ای در دیدار اخیر با خانواده و ستاد سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی مجدداً به موضوع تقاص از قاتلان شهید سلیمانی اشاره کرده و فرمودند: «شهید سلیمانی ماندنی است، تا ابد زنده است؛ آنهایی که او را شهید کردند - ترامپ و امثال او- جایشان زباله‌ دان تاریخ است و جزء فراموش‌ شدگان تاریخ خواهند بود در زباله‌ دان، امّا او تا ابد زنده است؛ شهید این جوری است و دشمنان او گم و گور خواهند شد. البتّه ان‌ شاءالله بعد از آن که تقاص دنیویشان را بدهند، گم و گور خواهند شد. (بیانات در ۱۴۰۰/۱۰/۱۱)

انیمیشن انتقام از قاتلان حاج قاسم| انتقام حتمی است...

 جهت مشاهده سایر انیمیشن های مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی کلیک کنید. 

ببینید| انیمیشن انتقام از قاتلان شهید سلیمانی

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

ویژه نامه سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی

بانک تصاویر سردار سلیمانی - ویژه نامه سیمای آسمانی

ویژه نامه سردار آسمانی مداحی شهادت حاج قاسم سلیمانی

ببینید| انیمیشن انتقام از قاتلان شهید سلیمانی

پدیدآورنده: 
Share