خوشنویسی دعای روز چهارم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز چهارم ماه رمضان
فایل: 

خوشنویسی دعای روز چهارم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان به خط مهدی پورعسکری

ماه رمضان ماه خدا است که در آن به دعا کردن بسیار سفارش شده است. بر اساس برخی روایات دعای روزه دار در همه حالات و ساعات اجابت شده و درخواست کننده از خدا در این ماه محروم نمی شود. همه روزهای ماه مبارک رمضان پر برکت است و برای همه روزهای آن دعاهایی در مفاتیح الجنان آورده شده است که در ادامه این بخش از دعاهای ماه رمضان، دعای روز چهارم ماه رمضان را می خوانیم.

متن و ترجمه دعای روز چهارم ماه رمضان :

" اللهمّ قوّنی فیهِ علی إقامَةِ أمْرِکَ واذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِکْرِکَ وأوْزِعْنی فیهِ لأداءِ شُکْرَکَ بِکَرَمِکَ واحْفَظنی فیهِ بِحِفظْکَ و سِتْرِکَ یـا أبْصَرَ النّاظرین. "

خدایا نیرومندم نما در آن روز به پا داشتن دستور فرمانت وبچشان در آن شیرینی یادت را ومهیا کن مرا در آنروز رای انجام سپاس گذاریت به کـرم خودت نگهدار مرا در این روز به نگاه داریت وپرده پوشی خودت ای بیناترین بینایان.

برای دسترسی به ادامه «خوشنویسی دعاهای روزانه ماه رمضان» اینجا کلیک کنید

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

خوشنویسی دعای روز چهارم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

ویژه نامه شب و روز چهارم ماه مبارک رمضان

تفسیر دعای روز چهارم ماه رمضان

در این دعا می گوییم خدایا به من نیرو بده تا در ماه رمضان بتوانم به خوبی عبادت و امر تو را اطاعت کنم، عبادت قوه غیر از قوه جسمانی می خواهد. در دعای کمیل هم آمده که خدایا قوه بده به من با جوارحم در خدمت تو باشیم.

در این دعا می گوییم خدایا شیرینی عبادت را به ذائقه ما بچشان تا عبادت در ماه رمضان به ما مزه کند.

در این دعا می گوییم خدایا به کرمت کاری کن که من ادای شکرت را بکنم و نعمت های تو به جا استفاده کنم. وقتی چشم نامحرم را نبیند و گوش آواز حرام نشود، نعمت چشم و گوش را به جا آورده ایم.

در این دعا می گوییم خدایا در این ماه رمضان من را از انجام گناه حفظ کن و ای خدایی که تو بینا به همه اعمال ما هستی، به ما توفیق بده که در ماه رمضان گناه نکنیم.

پدیدآورنده: 
Share