برکات حضور در تشییع سردار سلیمانی

انجمن‌ها: 

برکات حضور در تشییع سردار سلیمانی

برکات حضور در تشییع سردار سلیمانی رضوان الله تعالی علیه؛ حضور در صحنه ای است که ملائکة اللّه به نحو چشم گیری در آن جا حاضرند و افق های نظر به حقایق عوالم بالا را در مقابل جان شما می گشایند.

برکات حضور در تشییع سردار سلیمانی

پرسش : با سلام و تسلیت :
ببخشید یک سوال؟ با توجه به اینکه الان ایام امتحانات است و طلاب هم امتحان دارند و از طرفی تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی است. کدام اولویت دارد؟ الان وظیفه ما شرکت و دفاع از سردار امنیت است و هیچ. این درست است؟ یا اینکه استدلال که تشییع شهید آن هم چنین شهید والا یک بار است ولی امتحان بعد هم می شود. یا اینکه مثلا ۸ سال دفاع مقدس کسانی که درس را رها نکردند و به جبهه نرفتند باختند. و دیگر اینکه آیا آنجا که امام در کلاس درس بودند و خبر شهادت حاج آقا مصطفی را به ایشان دادند و ایشان کلاس را ترک نکردند و فرمودند امانت الهی بودند و... آیا این خط به ما می دهد یا ربطی ندارد؟ متشکرم. در این زمینه راهنمایی بفرمایید.

پاسخ :

باسمه تعالی: سلام علیکم: اگر به طور جدّی به درستان لطمه ای نخورد، حضور در تشییع بدن مبارک آن مرد الهی، حضور در صحنه ای است که ملائکة اللّه به نحو چشم گیری در آن جا حاضرند و افق های نظر به حقایق عوالم بالا را در مقابل جان شما می گشایند. موفق باشید

برکات حضور در تشییع سردار بزرگ حاج قاسم

مطالب مرتبط و پیشنهادی :
ویژه نامه سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی
بانک تصاویر سردار سلیمانی - ویژه نامه سیمای آسمانی
ویژه نامه سردار آسمانی مداحی شهادت حاج قاسم سلیمانی

منبع : گروه فرهنگی المیزان - پرسش و پاسخ از محضر استاد اصغر طاهرزاده

شماره سوال: 26107
موضوع: شهدا و شهادت، دفاع مقدس، بسیج و بسیجیان، دروس حوزه، دروس دانشگاه،

Share