تصویر و متن دعای روز چهارم ماه رمضان + فایل PSD

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان

تصویر و متن دعای روز چهارم ماه رمضان + فایل PSD

به مناسبت آغاز ماه صیام و ضیافت الله تصویری مزین به دعای روز چهارم ماه رمضان به همراه فایل لایه باز آن جهت استفاده و بهره مندی از آن تقدیم شما عزیزان می گردد. امید است در این ایام ما را نیز از دعای خیر خود بهره مند سازید. إن شاءالله تعالی

تصویر و متن دعای روز چهارم ماه رمضان + فایل لایه باز (PSD)

متن و ترجمه دعای روز چهارم ماه رمضان :

« اللَّهُمَّ قَوِّنِی فِیهِ عَلَی إِقَامَهِ أَمْرِک وَ أَذِقْنِی فِیهِ حَلاَوَهَ ذِکرِک وَ أَوْزِعْنِی فِیهِ لِأَدَاءِ شُکرِک بِکرَمِک وَ احْفَظْنِی فِیهِ بِحِفْظِک وَ سِتْرِک یا أَبْصَرَ النَّاظِرِین؛
خدایا مرا در این روز برای اقامه و انجام فرمانت قوت بخش و حلاوت و شیرینی ذکرت را به من بچشان و برای ادای شکر خود به کرمت مهیا ساز و در این روز به حفظ و پرده پوشی مرا از گناه محفوظ دار ای بصیرترین بینایان عالم.»

برای دریافت تصویر، جهت تعجیل در امر ظهور امام زمان (ارواحنا و ارواح العالمین له الفداه) یک صلوات بفرستید.

مطالب پیشنهادی:
ویژه ماه مبارک رمضان - ویژه نامه چندرسانه ای ماه ترین ماه
ماه مبارک رمضان - ویژه نامه ضیافت الله

تصویر و متن دعای روز چهارم ماه رمضان + فایل لایه باز (PSD)

تذکر : هر گونه استفاده از تصاویر (در قالب بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست ولی مالکیت فایل ها در اختیار عصر انتظار می باشد و هیچ شخص و گروهی ، اجازه قرار دادن هیچ گونه محدودیتی در استفاده از فایل ها را نخواهد داشت.

عناصر استفاده شده در طرح ها یا توسط عصر انتظار طراحی شده یا از سایت ها و از طریق وبگردی و جستجوی اینترنتی به دست می آیند، منبع اصلی تصاویر در صورت مشخص بودن ، در توضیحات طرح ذکر خواهد شد ، در غیر اینصورت مسؤولیت رعایت حقوق کپی رایت بر عهده استفاده کننده خواهد بود.

یا علی مدد

پدیدآورنده: 
Share