امکان توقف صادرات نفت ایران وجود ندارد

خطبه های نماز جمعه تبریز؛
خطبه های نماز جمعه تبریز
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آمریکا نسبت به سال ۹۱ هم اکنون بیشتر در انزوا است و دیگر کشورها از آمریکا تبعیت نمی کنند.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از مهر، سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و باشکوه مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، ادامه داد: امکان توقف صادرات نفت ایران وجود ندارد.

فشارهای آمریکا برای ضربه زدن به نظام است
وی سپس با بیان اینکه دولت‌ های مختلف بر تداوم تجارت با ایران تاکید کردند، افزود: آمریکا نمی تواند با فشارهای خود به اهداف شومش و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دست پیدا کند.
آل هاشم با اشاره به اینکه اخیرا معاون وزیر آمریکا به منطقه سفر کرده است، ابراز داشت: وی در این سفر از کشورهای عرب خواسته که در تحریم‌ ها علیه ایران با آمریکا همراهی کنند.
امام جمعه تبریز در همین خصوص ادامه داد: در حقیقت همه این کارها نشان از آن است که آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران تنها مانده است.

نباید فریب برنامه ها و القای دشمن را بخوریم
آل هاشم با بیان اینکه  مردم باید هوشیار و بابصیرت باشند، ادامه داد: نباید فریب برنامه ها و القای دشمن را بخوریم.

دشمن تلاش می کند تا مردم ایران را نگران کند
وی با تاکید بر اینکه آمریکا تلاش می‌کند تا این ضعف خود را با عملیات روانی و تبلیغات گسترده جبران کرده، گفت: دشمن تلاش می کند تا مردم ایران را نگران کند.
آل هاشم با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات اخیر مردم قطعی زیاد برق در تبریز بود، گفت: باید قطعی برق با برنامه صورت بگیرد. درست نیست که در برخی از نقاط تبریز ۸ ساعت شاهد قطعی برق بودیم.
وی افزود: همین قطعی برق باعث خراب شدن یخچال ها و از بین رفتن تعداد زیادی مرغ در مرغداری ها شده است.
امام جمعه تبریز ابراز داشت: باید مدیران و مسئولان در این خصوص تدبیرهای لازم را بیندیشند.

باید برای حل مشکلات مردم چاره ای اساسی اندیشیده شود
آل هاشم با تاکید بر ضرورت حل مشکلات مردم افزود: باید برای حل مشکلات مردم چاره ای اساسی اندیشیده شود. مسئولان نیز باید تلاش کنند و زمینه رفع مشکلات اقتصادی مردم را فراهم سازند.

 

Share