زمان مناسب برای بچه دار شدن - حجت الاسلام همتی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل زمان مناسب برای بچه دار شدن - حجت الاسلام همتی38.93 مگابایت
این کلیپ کوتاه 8 دقیقه ای با عنوان «زمان مناسب بچه دار شدن» در کلام حجت الاسلام و المسلمین همتی تقدیم شما عزیزان می شود.

زمان مناسب برای بچه دار شدن - حجت الاسلام همتی

این کلیپ کوتاه 8 دقیقه ای با عنوان « زمان مناسب بچه دار شدن » در کلام حجت الاسلام و المسلمین همتی تقدیم شما عزیزان می شود.

زمان مناسب برای بچه دار شدن

زمان مناسب برای بچه دار شدن

پس از گذشت چندین ماه از مراسم ازدواج زمزمه هایی درباره بچه دار شدن زوج جوان از گوشه و کنار شنیده می شود . برخی از زوجین خیلی زود پس از مراسم ازدواجشان فرزند دار می شوند اما برخی دیگر دوست دارند بعد از چندین سال بچه دار شوند.

بهتر است فرزند آوری در شرایط مناسب خودش اتفاق بیافتد تا هم زوجین و هم فرزند تازه به دنیا آمده، بتوانند در آرامش بیشتر زندگی خود را سپری کنند . 

از بهترین اعمال نزد خدا تولید نسل است اما بهتر است این عمل در شرایط مناسب باشد . برای بچه دار شدن لازم است به سن ازدواجتان توجه کنید و اگر سن ازدواجتان بالا بوده زودتر بچه دار شوید زیرا بارداری در سنین بالاتر خطرناک است.

یک زوج اگر بخواهند بچه دار شوند باید به معیارها و ملاک های خودشان برای والد شدن توجه کنند و به نظرات دیگران و اعداد و ارقامی که برای بچه دار شدن می گویند توجه نکنند. برخی افراد توصیه می کنند بعد از یک الی دو سال بعد از ازدواج بچه دار شوند و برخی دیگر چهار الی پنج سال را برای بچه دار شدن مناسب می دانند.

کودک برای رشد روحی و ذهنی خود نیاز به رسیدگی والدین دارد و اگر والدین نتوانند نیازهای کودک را برآورده کنند و زمان کافی برای بودن در کنار کودک اختصاص دهند ، کودک دچار مشکلات روحی می شود و می پندارد که والدینم قطعا مرا دوست ندارند که هیچ گاه در کنار من نیستند. پس بهتر است والدینی که هر دو تمام وقت کار می کنند تا رسیدن به تعادل در کارشان بچه دار نشوند.

Share