نیکوترین شیوه های موعظه - استاد پناهیان

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل نیکوترین شیوه های موعظه - استاد پناهیان53.64 مگابایت
موضوع: 
در این کلیپ 4 دقیقه ای، چند نمونه شنیدنی از رفتار نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه طاهرین علیهم السلام، هنگام موعظه و نهی از منکر را در کلام حجت الاسلام علیرضا پناهیان مشاهده می فرمایید.

نیکوترین شیوه های موعظه - استاد پناهیان

در این کلیپ 4 دقیقه ای با عنوان " نیکوترین شیوه های موعظه "، چند نمونه شنیدنی و کاربردی از رفتار نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه طاهرین علیهم السلام به هنگام موعظه و نهی از منکر را در کلام حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان مشاهده می فرمایید.

نیکوترین شیوه های موعظه

نیکوترین شیوه های موعظه

«از پیامبر اسلام پرسیدند یا رسول الله متن دین چیست؟ فرمود: الدین الاخلاق. اخلاق همان صفات پسندیده‌ ای است که مقبول است و کتاب خدا و سیره رسول خدا هم ما را به آن تشویق می ‌کند و جامعه هم می ‌پذیرد.» 
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) توانستند با مشی اخلاقی خود اعراب را در زیر یک پرچم و تحت لوای دین، قرآن و قبله واحد جمع کند و جامعه نمونه اسلامی را به نمایش بگذارد. پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) ملاک فضیلت را تقوی، خویشتن داری و پرهیزکاری اعلام کرده و به صراحت خط بطلانی بر تبعیض های نژادی، قومی و قبیله ای کشید.
مروری بر زندگی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و اخلاق و عملکرد ایشان نشان می دهد که درگیری خاتم الانبیا بر سر مسائل سیاسی و کسب قدرت نبوده، بلکه کلاسی پر فضیلت از اخلاق بوده است.
 نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم جز خیرخواهی و نصیحت شیوه دیگری در رفتار خود نداشت، لذا اگر کسی هم انتقادی می‌ کرد یا حرفی می‌ زد پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم خیلی راحت گوش می‌ دادند.

نیکوترین شیوه های موعظه

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share