زبان محبت خدا - استاد پناهیان

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل زبان محبت خدا - استاد پناهیان76.15 مگابایت
موضوع: 
در این کلیپ با موضوع " زبان محبت خدا " در کلام حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به مدت 6 دقیقه با ما همراه باشید.

زبان محبت خدا - حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان

در این کلیپ کوتاه با موضوع " زبان محبت خدا " در کلام دلنشین حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به مدت 6 دقیقه با ما همراه باشید. لذت قرائت قرآن و آداب و آمادگی‌ هایی که پیش از قرائت کلام وحی باید انجام داد از محورهای سخنرانی استاد پناهیان در این کلیپ می باشد.

زبان محبت خدا

نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در اهميّت تلاوت قرآن کریم می‏ فرمايند : « نوّروا بيوتکم بتلاوة القرآن ولا تتخذوها قبوراً » [1] خانه ‏های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنيد و خانه‏ ها را به صورت قبر و گورستان درنياوريد. کسی که اهل قرآن نيست و به آن اُنس ندارد، مرده است و خانه او گور اوست.
امام ششم شیعیان، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام می فرمایند : خانه‏ ای که قرآن در آن تلاوت شود نورانی است : « يتراءاهُ أهل السماء کما يتراءي أهل الأرض الکواکبَ الدّري في السماء » [2] يعنی همان گونه که اهل زمين از ستارگان آسمان نور می گيرند و آن اجرام آسمانی برای مردم زمين چشمگيرند ، خانه ‏ای که در آن قرآن تلاوت می‏ شود برای اهل آسمان ها چشمگير و درخشان است و آنها نيز از اين خانه‏ های نورانی کسب نور می نمایند. 

پی نوشت ها :

1 ـ اصول کافی، جلد 2 ، صفحه 610. 

2 ـ همان.

زبان محبت خدا

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share