بهره گیری بیشتر از فیوضات ماه رمضان | حجت الاسلام پناهیان

دریافت ویدئو
موضوع: 
این ویدئو کلیپ کوتاه و شنیدنی با عنوان " بهره گیری بیشتر از فیوضات ماه رمضان " در کلام استاد پناهیان به مدت 2 دقیقه تقدیم شما عزیزان می شود.

بهره گیری از فیوضات ماه رمضان | حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان

این ویدئو کلیپ کوتاه و شنیدنی را با عنوان " بهره گیری از فیوضات ماه رمضان " در کلام دلنشین حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به مدت 2 دقیقه تقدیم شما عزیزان می شود. این ویدئو کلیپ دارای زیرنویس به زبان انگلیسی هم می باشد.

بهره گیری از فیوضات ماه رمضان

پروردگار سبحان ماه مبارک رمضان را فرصتی گران بها برای بندگان خود قرار داده تا بتوانند بهترین بهره را برای بدست آوردن اجر و پاداش و ثواب و آمرزش گناهانشان کسب کنند و این امر مستلزم انجام اعمال واجب و مستحب در این ماه عزیز غفران و رحمت الهی است. 

در مورد ارزش و اهمیت ماه مبارک رمضان همین بس که « لیله القدر » در آن قرار دارد و ارزش این شب از هزار ماه بهتر و برتر است. یکی از اهداف ماه مبارک رمضان، این است که از این فرصت سرنوشت ساز بیشترین بهره معنوی را ببریم. اگر بخواهیم به این هدف خود دست یابیم، باید برای لحظه لحظه ی آن حساب باز کنیم؛ حتی برای ساعاتی که در حال استراحت و یا خواب هستیم.

 

به طور کلی برای بهره گیری بیشتر از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان، هر کسی باید متناسب با موقعیت شغلی و وضعیت جسمانی و روانی خودش، برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشد.

بهره گیری از فیوضات ماه رمضان

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

* * * * * * * * * * * * * * * *

Share