همرنگ خداوند - حجت الاسلام انصاریان

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل همرنگ خدا - استاد حسین انصاریان32.8 مگابایت
موضوع: 
چگونه همرنگ حضرت پروردگار شویم و وجودمان را چگونه معنا کنیم؟

همرنگ خداوند - حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان

این کلیپ کوتاه با موضوع « همرنگ خداوند » حاوی سخنان دلنشین و ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان به مدت ۳ دقیقه تقدیم شما عزیزان می شود. این سخنرانی [ جلسه پنجم ] در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۸ در حسینیه همدانی ها ایراد شده است. در این سخنرانی استاد انصاریان به این سوال اساسی بشریت که « چگونه همرنگ خداوند شویم و وجودمان را چگونه معنا کنیم؟ » پاسخ می دهند.

برای انسانی که به فکر تعالی و صعود هست، زمینه‌ های بسیاری برای اندیشه وجود دارد که لازم است فکر خویش را در آن‌ ها به کار گیرد. کسی که روحش لطیف‌ تر و معرفتش کامل‌ تر است ، باید درباره ی حضور حضرت باری تعالی بیشتر اندیشه کند و به این حقیقت که او ناظر است و به همه اعمال ما آگاهی دارد، توجه خویش را متمرکز کند.

چنان که وجود مقدس پروردگار سبحان فرموده است : « وَاللّهُ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ ؛ خدا به آنچه عمل می‌ کنید، آگاه است. » ( سوره ی مبارکه ی آل عمران، آیه ی 53 )

هم چنین لازم است به طور مداوم درباره ی نعمات عظیم و بی‌ حد و حصر خداوند قادر متعال اندیشه کنیم تا محبّت خویش را در دل‌ هایمان ایجاد کند و آن را قوام و فزونی بخشد.

همرنگ خداوند

شما عزیزان جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید. 

* ٪ * ٪ * ٪ * ٪ * ٪ * ٪ * ٪ * ٪ * ٪ * ٪ * ٪ * ٪ *

Share