حالات انسان در قرآن - حجت الاسلام پناهیان

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل حالات انسان در قرآن - حجت الاسلام پناهیان55.24 مگابایت
موضوع: 
شیطان همیشه می خواهد ما حالمان بد باشد نه کارمان!

حالات انسان در قرآن - حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان

در این کلیپ سخنرانی کوتاه با عنوان " حالات انسان در قرآن " در کلام حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به مدت 5 دقیقه با ما همراه باشید. استاد علیرضا پناهیان در این سخنرانی به حالات خوب و بد انسان، آثار وضعی گناهان و هم چنین تلاش های شیطان برای از بین بردن حال خوش معنوی انسان ها اشاره می کنند. حجت الاسلام پناهیان معتقد است بیشترین گله مندی خداوند در قرآن از ناسپاسی انسان هاست.

 ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ​✾ ✾

پروردگار سبحان در آیه ی دوازده سوره ی مبارکه ی  یونس می فرماید :

وَ إِذَا مَسَّ الإِنسَانَ الضُّرُّ دَعَانَا لِجَنبِهِ أَوْ قَاعِدًا أَوْ قَآئِمًا فَلَمَّا کَشَفْنَا عَنْهُ ضُرَّهُ مَرَّ کَأَن لَّمْ یَدْعُنَا إِلَى ضُرٍّ مَّسَّهُ؛

و هنگامی که ضرری به انسان برسد ما را به دعا می خواند در  حالی که به پهلو خوابیده یا نشسته یا ایستاده است. ولی چون ضرر را از او برطرف ساختیم چنان به راه خود می رود که گویی هرگز ما را برای گرفتاری که به وی رسیده بود نخوانده است.

همچنین در آیه ی پنجاه وسه و پنجاه و چهار سوره ی نحل می فرماید: هرگاه نگرانی و بلا به شما رسد تنها به سوی او ناله می کنید. اما همینکه نگرانی و محنت را از شما برطرف کرد ناگهان گروهی از شما نسبت به خدایشان شرک می ورزند.

حالات انسان در قرآن

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم های سینمایی - سریال های تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی های کوتاه و دلنشین - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share

دیدگاه‌ها

الحمدالله رب العالمین
الهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
برام دعا کنید حالم خوب بشه