اعمال و فضیلت ماه ذی الحجه - استاد فرحزاد

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل اعمال و فضیلت ماه ذی الحجه - استاد فرحزاد28.96 مگابایت
موضوع: 
برنامه سمت خدا در تاریخ 91/08/01 با موضوع اعمال و فضیلت ماه ذی الحجه در کلام استاد فرحزاد

اعمال و فضیلت ماه ذی الحجه - حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد

در این کلیپ اعمال و فضیلت ماه ذی الحجه الحرام را در کلام دلنشین حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در برنامه سمت خدا ( مورخه 91/08/01 ) به مدت چهل و هشت دقیقه مشاهده می فرمایید.

  ♦ ▬ ♦ ▬ ♦ ▬ ♦ ▬ ♦ ▬ ♦ ▬ ♦ ▬ ♦ ▬ ♦ ▬ ♦

بزرگان دین هنگامی که ماه ذی الحجه الحرام وارد می‌ شد، به عبادت در آن مخصوصاً در دهه ی اوّل این ماه پربرکت اهمیت ویژه‌ ای می‌ دادند.

در احادیث گهربار پیامبر بزرگوار اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) بر فضیلت ماه ذی الحجه الحرام تاکید شده است. چنان که رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) در حدیثی می‌ فرمایند:

«عمل خیر و عبادت در هیچ ایامی در نزد حق تعالی محبوب‌ تر از دهه ی اول ذی الحجه الحرام نیست.» در بعضی از روایات نیز آمده است، شب‌ های ده گانه‌ ای که قرآن در سوره « والفجر و لیال عشر » به آن سوگند یاد کرده است، شب‌ های دهه ی اوّل این ماه شریف است. (1) و این سوگند به خاطر عظمت آن ماه است.

پی نوشت :

1- تفسیر قمی، جلد ۲، صفحه ۴۱۹

اعمال و فضیلت ماه ذی الحجه

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

پدیدآورنده: 
Share