ویژه نامه شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

ویژه نامه شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
ویژه نامه خط حزب الله | حاج قاسم تازه شروع شده است....

ویژه نامه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

ویژه نامه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مجموعه ویژه نامه خط حزب الله به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان «حاج قاسم تازه شروع شده است» منتشر شد.

پیشنهاد ویژه: ویژه نامه سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی

سخن هفته ویژه نامه خط حزب الله به تبیین گوشه ای از ابعاد حیات معنویِ این مجاهد نستوه در دوران پس از شهادتشان پرداخته است. همین حیات معنوی شهید و تحولات گسترده ای که لاجرم به واسطه شهادت این سردار خستگی ناپذیر در منطقه غرب آسیا و فراتر از آن، در سطح بین الملل رقم خواهد خورد، اصلی ترین دلیلی است که برای اشتباه دانستن این تصمیم آمریکایی ها می توان اقامه کرد. تازه کار حاج قاسم شروع شده است و خون خواهی و انتقام سختی که در انتظار مسببان شهادت اوست بساط سلطه گران و ظالمان را از منطقه برخواهد چید و کام انها را تلخ تر خواهد کرد. به قول سیدحسن نصرالله مزدوران استکبار جهانی حالا دیگر باید به دنبال پناهگاه باشند.

همچنین پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی سیاستمداران مطرح دنیا واکنش ها و تحلیل هایی به این اقدام آمریکا نشان داده اند که خط حزب الله این واکنش ها و تحلیل ها را در قالب اطلاع نگاشت منتشر می کند.

در صفحه چهارم این نشریه نیز بیاناتی از رهبر انقلاب به صورت روایت گونه درباره شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر می شود.

از تمامی علاقمندان و مخاطبین نشریه خط حزب الله دعوت به عمل می آید تا در تکثیر و توزیع این ویژه نامه در مساجد، هیئت های مذهبی و مراسم های گرامیداشت این شهید والامقام، همکاری نمایند.

ویژه نامه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

نسخه ی PDF نشریه در نسخه های تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب الله می توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت های مذهبی و پایگاه های بسیج توزیع کنند.

Share