تشکیلات یاران آخرین امام - استاد پناهیان

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل تشکیلات یاران آخرین امام - استاد پناهیان61.8 مگابایت
موضوع: 
در این کلیپ زیبای 4 دقیقه ای با موضوع برخورد جامعه ما با موضوع امام زمان علیه السلام در کلام استاد علیرضا پناهیان با ما همراه باشید.

تشکیلات یاران آخرین امام - استاد پناهیان

در این کلیپ زیبای 4 دقیقه ای با موضوع برخورد جامعه ما با موضوع امام زمان علیه السلام و اهمیت کار تشکیلاتی در زمان غیبت امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء در کلام استاد علیرضا پناهیان با ما همراه باشید.

تشکیلات یاران آخرین امام

تشکیلات یاران آخرین امام

بند 16 از دعای دوم کتاب مقدس و گران سنگ صحیفه سجادیه عبارتی زیبا در رابطه با تشکیلات اسلامی دارد که امام سجاد علیه السلام می فرمایند:
« وَ هَاجَرَ إِلَى بِلَادِ الْغُربَةِ ، وَ مَحَلِّ النَّأْیِ عَنْ مَوْطِنِ رَحْلِهِ ، وَ مَوْضِعِ رِجْلِهِ ، وَ مَسْقَطِ رَأْسِهِ ، وَ مَأْنَسِ نَفْسِهِ ، إِرَادَةً مِنْهُ لِإِعْزَازِ دِینِکَ ، وَ اسْتِنْصَاراً عَلَى أَهْلِ الْکُفْرِ بِکَ»
و از جایگاه اقامتش و قدمگاهش و زادگاهش و جاى انس گرفتنش، به شهرهاى غربت و محل دور هجرت نمود. بر این خواسته که دین تو را عزّت دهد و بر (ضد) کافرانِ به تو یارى طلبد.
نکته تشکیلاتی در کلمه «غربت» است. وقتی من در فضایی غریب زندگی می کنم شاخک هایم حساس تر می شود. مثلا شما در شهر خودتان که هستید معمولا از کنار افراد که رد می شوید اگر آشنا نباشند، سلام نمی کنید؛ ولی وقتی در قالب یک اردوی جهادی به روستایی می روید، از کنار مردم که رد می شوید با رویی باز سلام می کنید و احوال پرسی گرمی می نمایید. یا وقتی در کشوری دیگر مسافرت می کنید و در اوج غربت یک هم زبان پیدا می کنید چطور تحویل می گیرید؟ پس غربت به طور خودکار ما را نسبت به آدم ها حساس می کند. ویژگی مهمی که سکونت و عادت آن را از ما می گیرد.

تشکیلات یاران آخرین امام

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share