جهنمی های بهشت - استاد پناهیان

دریافت ویدئو
موضوع: 
دوست داری خونه ات کدوم محله باشه؟ چند متری؟

جهنمی های بهشت را بشناسید! - حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان

در این کلیپ کوتاه و اثرگذار با موضوع " جهنمی های بهشت " در کلام دلنشین حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به مدت سه دقیقه و چهل و هفت ثانیه با ما همراه باشید.

جهنمی های بهشت

در دنیای کنونی، انسان حالت گم کرده ای را دارد که در پی گم شده ی خودش است و آن چه را می یابد، می پندارد که آن را یافته است و به آن دل خوش می کند؛ اما پس از چندی احساس می کند که آن نیست و لاجرم خسته و دل زده در پی چیز دیگری می رود. اما در سرای آخرت، مؤمن به آنچه در اعماق فطرت خود دل بستگی داشته و گم شده ی واقعی او بوده ، یعنی حیات جاوید در جوار حضرت حق رسیده است و به هیچ وجه خستگی و ملال و دل زدگی برایش پیدا نمی شود.

قرآن کریم در این باره می فرماید :

« در آن جا ( بهشت ) انسان ها طالب دگرگونی (و وضع جدید) نیستند. » [1]

از همین رو اهل بهشت تا ابد در بهشت برین به سر می برند و دل زده و ناراحت نمی شوند. افزون بر آن، هر چه بخواهند، به اراده ی پروردگار سبحان ، برایشان مهیا می شود و آرزوی آنچه ندارند، آزارشان نمی دهد. [2]

منابع و پی نوشت ها :

[1] سوره ی مبارکه کهف - آیه ی 108

[2] شهید مطهری ، مجموعه ی آثار ، جلد 2 ، صفحه ی 524

 

جهنمی های بهشت

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share

دیدگاه‌ها

سلام مگه تو بهشت هم جهنمی داریم؟

علیکم السلام . دقایقی وقت بگذارید، پاسخ خود را از کلیپ فوق دریافت می کنید.