خوشنویسی دعای روز بیست و دوم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز بیست و دوم ماه رمضان

خوشنویسی دعای روز بیست و دوم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان به خط مهدی پورعسکری

ماه رمضان ماه سراسر رحمت و برکت است و فرصتی برای بازگشت انسان عاصی و سرگشته و وامانده از حریم لطف و کرم الهی به دامان مهر و رافت و رحمت پروردگار است. درفرصت های باقیمانده این ماه استفاده کنید و هر روز و شب روزهای ماه رمضان اعمال مخصوص را انجام دهید و دعاهای هر روز این ماه را بخوانید. در این بخش از دعاهای ماه رمضان، دعای روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان را آورده ایم

متن و ترجمه دعای روز بیست و دوم ماه رمضان :

اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ فَضْلَکَ وأنـْزِل علیّ فیهِ بَرَکاتِکَ وَوَفّقْنی فیهِ لِموجِباتِ مَرْضاتِکَ واسْکِنّی فیهِ بُحْبوحاتِ جَنّاتِکَ یا مُجیبَ دَعْوَةِ المُضْطَرّین.

خدایا بگشا به رویم در این ماه درهای فضلت وفرود آر برایم در آن برکاتت را وتوفیقم ده در آن برای موجبات خوشنودیت ومسکنم ده در آن وسطهای بهشت ای اجابت کننده خواسته ها ودعاهای بیچارگان.

برای دسترسی به ادامه «خوشنویسی دعاهای روزانه ماه رمضان» اینجا کلیک کنید

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

خوشنویسی دعای روز بیست و دوم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

ویژه نامه شب و روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان

تفسیر دعای روز بیست و دوم ماه رمضان

در این دعا می گوییم:خدایا، درب های فضل خودت را به روی من باز کن.هر پیش آمدی که برای شما اتفاق می افتد، محصول اعمال زشت خودتان است. اما خداوند بسیاری از اعمال بندگان را نادیده می گیرد و با فضل خود با بندگان رفتار می کند . اگر خدا بخواهد با عدل خود با بندگان رفتار کند و همه کارهای ما را حساب کند، کار ما زار می شود.

در این دعا می گوییم :خدایا برکات خودت را بر ما نازل کن. انجام کار خیر را سبب نزول برکات می شود پس اگر عالمید علم خود را به دیگران انتقال دهید اگر ثروتمندید به دیگران کمک مالی نمایید و... .

در این دعا می گوییم:خدایا، در کارهایی که سبب رضایت توست، من را موفق گردان. برای اینکه خداوند از شما راضی باشد ، کارهای خیر انجام دهید و از انجام های بد خودداری نمایید. اگراین دعا را بخوانیم ولی کاری نکنیم که خدا از ما راضی شود، فایده ندارد.

در این دعا می گوییم:خدایا من را واسط بهشت ساکن کن. برای هر چیزی نقطه برجسته ای است و بهشت نقطه برجسته ای دارد که جایگاه  اولیاء و انبیاء است. در دعای روز بیست ودوم ماه رمضان از خدا می خواهیم آن را نصیب ما گرداند.

در آخر دعا می گوییم : ای خدایی که دعای بیچاره ها را اجابت می کنی، این چند دعا را درباره من استجابت کن.

پدیدآورنده: 
Share