دانلود فیلم یتیم خانه ایران با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
فیلم یتیم خانه ایران فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان محصول سال ۱۳۹۳ است. این فیلم در تاریخ ۵ آبان ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

دانلود فیلم یتیم خانه ایران با کیفیت عالی

فیلم یتیم خانه ایران با حکایت آغاز جنگ جهانی اول که تمامی جهان درگیر جنگ ناخواسته و بی رحمانه ای بودند و ایران اعلام بی طرفی می کند و از 1295 سه سال کشور دچار کمبود مواد غذایی می شود که به قحطی بزرگ معروف است؛ آغاز می شود. (کل داستان این فیلم از سال ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ می گذرد بر اثر قحطی ناشی از خیانت انگلیسی ها و احتکار عده ای از خائنین ، ۹ میلیون نفر از مردم ایران جان باختند. در آن زمان جمعیت ایران ۲۰ میلیون بود.) در این اثنا شخصی به نام حاج ابوالفضل، یتیم خانه ای دایر کرده و از بچه های بی سرپرست در آنجا نگهداری می کند. او فرزندی دارد به نام محمد جواد که پس از مرگ پدر اداره یتیم خانه را بر عهده گرفته و پرچم دار مبارزه با نیروهای بیگانه می شود. فیلم داستان تعقیب و گریز محمدجواد و یک مرد انگلیسی است که یکی از فرماندهان ارتش دنسترویل در ایران است.

دانلود فیلم سینمایی یتیم خانه ایران با کیفیت عالی - کیفیت 480p

دانلود فیلم سینمایی یتیم خانه ایران با کیفیت عالی - کیفیت 720p 

دانلود فیلم یتیم خانه ایران با کیفیت عالی

بازیگران فیلم یتیم خانه ایران :

علیرام نورایی - جعفر دهقان - قطب الدین صادقی - فرخ نعمتی - برایان طرفه - آهو خردمند - بهار محمدپور - علی شادمان - برایان تورفه (انگلیس) - کامرون چاپمن (انگلیس) - برت جان کورن (هلند) - پاول دیونی (انگلیس) - جان اتول (ایرلند) - توبی هیوز (انگلیس) - کلوم کوتس (انگلیس)

موضوع : تاریخی | سیاسی

کارگردان : ابوالقاسم طالبی

تهیه کننده : محمدرضا تخت کشیان

نویسنده : ابوالقاسم طالبی

موسیقی فیلم : سرگئی کروتسنکو

فیلم برداری : اصغر رفیعی جم

تدوین : مهدی حسینی وند

توزیع کننده : فیلمیران

سال تولید : 1393

تاریخ های انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۵

مدت زمان : ۱۲۰ دقیقه

نظرات درباره فیلم یتیم خانه ایران :

رهبر معظم انقلاب  ضمن تمجید از این اثر سینمایی از توجه سینما به این مضامین مهم در تاریخ معاصر ابراز رضایت کرده اند؛ مضامین و سوژه هایی که جای خالی آنها به شدت در سینمای ایران احساس می شود.

حجت الاسلام پناهیان: این فیلم به مصابه برداشته شدن پرده غفلت و حجاب از گوشه ای از تاریخ است که با هنوز ما با آن درگیر هستیم، این فیلم تاریخی است،ااما آینده ما را به ما نشان می دهد؛ من بعید می دانم که انسان هوشمندی از دیدن این فیلم غفلت کند، ضمن این که تمام ویژگی های بصری خود را حفظ کرده است.

Share