افزودن دیدگاه جدید

عموی یکی از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی: اراجیف ضد انقلاب ما را از حمایت از ولایت و سپاه باز نمی‌دارد/غفلت یک نفر ۴۰ سال خدمت سپاه را زیر سوال نمی‌برد

سیدمصطفی نقیبی، عموی شهیده زهرا نقیبی یکی از شهدای حادثه هواپیمای اوکاینی:
- این مسئله که دشمنان نظام و ضد انقلاب همیشه از هر موضوعی که حتی رخ نداده، برای ضربه زدن به ملت ما سوءاستفاده می‌کنند، تکراری است و جایگاهی در بین مردم فهیم ما ندارد.
- این مسئله حادثه ناگواری برای ماست، اما گویا قرار بود همه چیز دست به دست هم بدهد تا این رویداد ناگوار دل ما را داغدار کند، از یک ساعت و ۱۰ دقیقه تأخیر در پرواز تا کسب اطلاع ناقص و غلط یک نفر که شلیک کرد. اما قرار بر این نیست که ما خودمان آب به آسیاب بریزم و با حرف‌های پوچ و بی‌اساس و منافقین کوردل همسو شویم.
- اراجیف ضد انقلاب ما را از حمایت از ولایت و سپاه همیشه سرافراز، باز نمی‌دارد. در آن شرایط خاص که سپاه به دنبال نابودی پایگاه آمریکایی برای یک انتقام سخت بود، بروز چنین اشتباهی یک پیش آمد ناگوار اما سهوی بود.
- در دوران هشت سال دفاع مقدس هم گاهی اوقات مواضع خودی مورد اصابت قرار می‌گرفت، اگرچه بهتر بود که محاسبات دقیق انجام شود و اشتباهی هرچند سهوی روی ندهد، اما تقدیر چنین بوده و عمدی در کار نبوده است.
- به قول شهید بهشتی که می‌فرماید اشتباه مرابه حساب مکتبم نگذارید، حالا یک نفر در سپاه اشتباهی و عجولانه تصمیمی گرفت، ربطی به کل سپاه ندارد.
- این سپاه همان سپاهی است، که در طول ۴۰ سال مردانه جان خود را برای حمایت از زنان و مردان این مرز و بوم در دست گرفت تا امتیت کشور حفظ شود و مدافع اصلی امنیت مردم بوده است، حالا نباید با یک غفلت و اشتباه فردی از سوی یک نفر کل مجموعه را زیر سوال ببریم.